Voorwaarden

Algemene Voorwaarden van Ladbrokes

Bijgewerkt: 29/03/2024

1. Inleiding

1.1 U kunt weddenschapstransacties aangaan:

1.1.1 via de Ladbrokes-website www.lladbrokes.be of andere websites of applicaties (bekend als “apps”), inclusief die op mobiele telefoons en tablets, waarvan wij eigenaar zijn (de “Website”);

1.1.2 per telefoon (de “Telefoondienst”) (waarvoor, met betrekking tot weddenschappen geplaatst op het Sportsbook, de algemene voorwaarden zijn opgenomen in de Regels);

of 1.1.3 in onze winkels (waarvoor de voorwaarden zijn opgenomen in de Regels).

1.2 Lees deze Algemene Voorwaarden zorgvuldig door voordat u enig onderdeel van de Website gaat gebruiken. Door een onderdeel van de Website te gebruiken of door via de Website een account te openen bij het relevante Ladbrokes-bedrijf (zoals uiteengezet in clausule 2.1), gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan:

1.2.1 deze Algemene Voorwaarden;

1.2.2 de Regels bij weddenschappen op de ‘Sportsbook’;

1.2.3 het Privacybeleid

1.2.4 eventuele voorwaarden en/of regels met betrekking tot promoties, bonussen en speciale aanbiedingen die van tijd tot tijd van toepassing kunnen zijn;

1.2.5 de Loterijspelregels , de ‘Live Spelregels’ voor blackjack, roulette en katapultroulette en baccarat en alle andere weddenschapsregels die van tijd tot tijd van toepassing kunnen zijn;

1.2.6 het ID-verificatiebeleid;

en 1.2.7 alle andere regels en voorwaarden die beschikbaar zijn in het Ladbrokes Helpcentrum (voor zover niet gedekt in de artikelen 1.2.1 tot 1.2.5 hierboven), (samen de “Gebruiksvoorwaarden”).

1.3 Als u de Website blijft gebruiken, betekent dit dat u akkoord gaat met de Gebruiksvoorwaarden.

1.4 De Gebruiksvoorwaarden vormen uw overeenkomst met de relevante Ladbrokes-entiteit zoals uiteengezet in clausule 2.

1.5 In het geval dat er enig conflict of inconsistentie bestaat tussen de voorwaarden en bepalingen van de Gebruiksvoorwaarden, zal de volgorde van voorrang zijn zoals vastgelegd uit artikel 1.2.

1.6 U erkent dat er een risico bestaat dat u geld verliest als u via de Website gokt en dat u volledig verantwoordelijk bent voor dergelijk verlies.

1.7 Deze voorwaarden worden geacht van kracht te zijn vanaf 28/12/2023.

2. Partijen

2.1 De Gebruiksvoorwaarden worden overeengekomen tussen u en LC International Limited, een bedrijf geregistreerd in Gibraltar met geregistreerd ondernemingsnummer 46808 en waarvan de statutaire zetel Suite 6, Atlantic Suites, Europort Avenue, Gibraltar GX11 1AA is.

2.2 In deze Gebruiksvoorwaarden verwijzen de termen “Ladbrokes”, “wij”, “ons” of “onze” naar LC International Limited. De term “Ladbrokes Group” verwijst naar LC International Limited,haar uiteindelijke houdstermaatschappij en eventuele directe en indirecte dochterondernemingen daarvan van tijd tot tijd.

2.3 Gokactiviteiten die via deze website worden uitgevoerd, zijn gelicentieerd en gereguleerd door de volgende instanties:

2.3.1 In het geval van gokactiviteiten door personen die zich in Groot-Brittannië bevinden, is het de British Gambling Commission, onder licentiereferentienr. 54743; en

2.3.2 In het geval van gokactiviteiten door personen buiten Groot-Brittannië is het de Government of Gibraltar en Gibraltar Gambling Commissioner, overeenkomstig de volgende licenties:

2.3.2.1 Licentienummer 010 met betrekking tot weddenschappen met vaste kansen; en

2.3.2.2 Licentienummer 012 met betrekking tot Casino (inclusief maar niet beperkt tot de ‘Poker’, ‘Casino’, ‘Games’, ‘Bingo’, ‘Lotto’s’, ‘Live Casino’, ‘Virtuals’ en ‘Slots’ gedeelten van de website).

2.3.3 In het geval van gokactiviteiten door personen gevestigd in de Republiek Ierland beschikken wij over de Remote Bookmaker’s License No. 1010112, de Remote Betting Intermediary’s License No. 1010113 en voor casinospellen over het BTW-registratienummer EU372006616.

3. Wijziging van de Gebruiksvoorwaarden

3.1 Wij behouden ons het recht voor om op ieder moment wijzigingen aan te brengen in de Gebruiksvoorwaarden. Wij zullen ervoor zorgen dat eventuele belangrijke wijzigingen in de Gebruiksvoorwaarden via een passende methode (bijvoorbeeld per e-mail of via een mededeling op de Website) aan u worden medegedeeld voordat dergelijke wijzigingen van kracht worden. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u akkoord gaat met eventuele belangrijke wijzigingen in de Gebruiksvoorwaarden en uw voortgezette gebruik van de Website wordt beschouwd als uw aanvaarding van eventuele wijzigingen.

4. Toegang tot en gebruik van de Website

4.1 Toegang tot onze Website is toegestaan ​​op tijdelijke basis, en wij behouden ons het recht voor om enig aspect of kenmerk van de Website zonder voorafgaande kennisgeving in te trekken, op te schorten of te wijzigen. Indien nodig kunnen wij de toegang tot delen van onze Website of de gehele Website opschorten voor onderhoudsdoeleinden. Wij zijn niet aansprakelijk als onze website om welke reden dan ook op enig moment of voor een bepaalde periode niet beschikbaar is.

4.2 Wij kunnen, naar eigen goeddunken, de inhoud (inclusief gokproducten of elementen van het gokproduct) van onze website op elk moment wijzigen (op voorwaarde dat dergelijke wijzigingen geen invloed hebben op games en/of weddenschappen die al aan de gang zijn).

4.3 U mag de Website uitsluitend gebruiken voor uw eigen persoonlijke en niet-commerciële gebruik en het is u niet toegestaan ​​de Website of enig deel ervan in welke vorm dan ook te openen of te reproduceren zonder onze uitdrukkelijke toestemming, inclusief het maken van links ernaar.

4.4 U mag de Website niet gebruiken voor enig doel dat lasterlijk, beledigend, obsceen, onwettig, racistisch, seksistisch of anderszins discriminerend van aard is of kan worden geacht, of dat aanstootgevend zou kunnen zijn.

4.5 U mag de Website niet misbruiken door willens en wetens virussen, Trojaanse paarden, wormen, logische bommen of ander materiaal te introduceren dat kwaadaardig of technologisch schadelijk is.U mag niet proberen ongeautoriseerde toegang tot de Website te verkrijgen.

4.6 U bent als enige verantwoordelijk voor het treffen van alle maatregelen die nodig zijn om toegang te krijgen tot de Website. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele verliezen die u worden toegebracht door het internet of door een telecommunicatiedienstverlener die u hebt ingeschakeld om toegang te krijgen tot de Website.

4.7 Wij kunnen niet garanderen dat onze Website compatibel zal zijn met hardware of software die door bezoekers van de Website kan worden gebruikt.

4.8 Als u een fout wilt melden of vragen heeft, kunt u contact opnemen met het klantenserviceteam . Houd er rekening mee dat alle oproepen naar ons klantenserviceteam kunnen worden gemonitord of opgenomen voor trainings- en kwaliteitsbeheerdoeleinden en om ons te helpen bij het snel en effectief oplossen van vragen.

4.9 Wij erkennen dat gokken voor sommige gebruikers een probleem kan worden. Wij bieden gebruikers de mogelijkheid om zichzelf uit te sluiten van het gebruik van de Website en onze diensten of om andere verantwoorde gokhulpmiddelen te gebruiken die wij aanbieden, zoals time-outs of het stellen van financiële limieten met betrekking tot hun gokken. Sommige tools die we aanbieden, kunnen worden toegepast op andere accounts waarvan we kunnen vaststellen dat ze bij u binnen de Groep horen. Het identificeren van uw accounts is echter afhankelijk van het feit dat de geregistreerde informatie voor al deze accounts identiek is. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden als u niet-identieke persoonlijke gegevens in dergelijke accounts heeft verstrekt.

5. Registratie en accountbeveiliging

5.1 Door een account bij ons te openen en/of door de website te gebruiken, garandeert u dat u:

5.1.1 ten minste 18 jaar oud bent en boven de wettelijke leeftijd voor gokken in het rechtsgebied waar u woonachtig bent;

5.1.2 juridisch in staat zijn om bindende contracten aan te gaan;

5.1.3 u niet heeft uitgesloten van gokken en noch wij, noch enige andere aanbieder heeft u uitgesloten van gokken (zie clausule 15 – zelfuitsluiting);

5.1.4 woonachtig bent in een gebied waar gokken mogelijk is; en

5.1.5 zijn niet beperkt in het openen van een account onder het gedeelte ‘Beperkte gebieden’ van de website.

5.2 In het geval dat we ontdekken dat u jonger bent dan 18 jaar of de wettelijke leeftijd voor gokken hebt bereikt in het rechtsgebied waar u woonachtig bent, wordt uw inzet aan u terugbetaald en zijn wij niet verplicht om eventuele winsten uit te betalen die anders met betrekking tot de weddenschap hadden kunnen worden betaald.

5.3 In het geval dat een van de andere garanties uiteengezet in clausule 5.1 vals blijkt te zijn, wordt uw inzet verbeurd verklaard en zijn wij niet verplicht enige winst uit te betalen die anders met betrekking tot de weddenschap betaalbaar zou zijn geweest. We kunnen de zaak ook melden aan de politie, ouders en de bevoegde regelgevende instantie.

5.4 Gokken terwijl je jonger bent dan 18 jaar (of de wettelijke leeftijd voor gokken in andere rechtsgebieden, indien relevant) is een strafbaar feit en we nemen onze verantwoordelijkheden om toegang door jongeren onder de 18 jaar te voorkomen zeer serieus. Er worden elektronische leeftijdscontroles uitgevoerd en hoewel we ernaar streven het proces zo naadloos en onopvallend mogelijk te maken, kan het zijn dat verdere informatie rechtstreeks van u moet worden verkregen.

5.5 Het is mogelijk dat wij uw leeftijd moeten verifiëren. Hiervoor zullen wij uw naam, adres en geboortedatum doorsturen naar een derde partij om deze gegevens elektronisch te verifiëren. Een registratie van de zoekopdracht (maar niet dat deze door Ladbrokes is uitgevoerd) kan worden bewaard en deze informatie kan in de toekomst worden gebruikt door andere bedrijven die de dienst voor hetzelfde doel gebruiken en met wie u zaken doet. De derde partij waar wij gebruik van maken is volledig op de hoogte van haar verplichtingen op grond van de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zal altijd handelen in overeenstemming met de bepalingen ervan. Wij behouden ons het recht voor om documentatie van u op te vragen om de verificatiecontroles uit te voeren.

5.6 Wij kunnen u, bij het openen van een account of op elk gewenst moment, verzoeken ons documentatie en/of informatie te verstrekken om onze verificatiecontroles te voltooien. Hierbij kan het gaan om verzoeken om documenten of informatie om het volgende vast te stellen (niet-uitputtende lijst): uw identiteit; naam; leeftijd; adres; geboorteland; Betaalmethoden; inkomen; binnenlandse identificatie. Het niet tijdig verstrekken van de gevraagde documentatie of informatie kan leiden tot accountbeperkingen, opschortingen en/of sluiting, het inhouden van geld en openbaarmaking aan de relevante autoriteiten.

5.7 Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alle gegevens die u ons verstrekt ter voldoening aan onze verificatiecontroles up-to-date worden gehouden om ervoor te zorgen dat u belangrijke accountgerelateerde meldingen kunt ontvangen.

5.8 Alle verificatie-informatie die u naar ons verzendt, kan worden gedeeld met de Ladbrokes Group waar u accounts heeft bij een van onze andere merken.

5.9 Klanten in Groot-Brittannië mogen onze diensten pas gaan gebruiken nadat we alle verificatiecontroles voor het openen van een account met succes hebben voltooid.

5.10 Het is u niet toegestaan ​​een rekening bij ons te openen als u:

(i) een functionaris, directeur, werknemer, consultant of agent bent van Entain plc of een van haar directe of indirecte dochterondernemingen (de “Groep”);

(ii) een leverancier of verkoper van de Groep; of

(iii) als u een bookmaker, wedagent of een persoon bent die op een andere manier betrokken is bij de creatie, organisatie of uitvoering van een evenement waarop wij weddenschappen accepteren (inclusief maar niet beperkt tot sporters, atleten, officials, leden van sportclubs en/of of competities)

6. Beperkte gebieden

6.1 We hebben beperkingen met betrekking tot het openen van accounts en het aannemen van weddenschappen van inwoners buiten het Verenigd Koninkrijk. Raadpleeg het gedeelte Beperkte gebieden op de website.

6.2 We beoordelen voortdurend ons vermogen om gokfaciliteiten aan te bieden binnen gebieden die nog niet zijn opgenomen in ons gedeelte ‘Beperkte gebieden’ op de website. Wanneer we niet langer gokfaciliteiten kunnen aanbieden in een specifiek gebied (om juridische of regelgevende redenen of anderszins), zullen we het gedeelte ‘Beperkte gebieden’ van de website dienovereenkomstig bijwerken.

6.3 Wanneer een nieuw gebied wordt toegevoegd aan het gedeelte ‘Beperkte gebieden’ van de Website, worden alle accounts met betrekking tot klanten die in dat gebied wonen met onmiddellijke ingang gesloten. Mocht een klant die in een onlangs beperkt gebied woont weddenschappen hebben geplaatst met betrekking tot evenementen die nog niet hebben plaatsgevonden op het moment dat het gebied een beperkt gebied werd, behouden wij ons het recht voor om dergelijke weddenschappen als ongeldig te beschouwen, waarbij de inzet wordt teruggestuurd naar de klant. Als een klant een cumulatieve/meervoudige weddenschap heeft met afgeronde selecties die zijn afgehandeld en selecties die nog moeten plaatsvinden op het moment dat het gebied een beperkt gebied werd, verwijderen we de selecties die nog niet zijn afgehandeld van het wedformulier en de weddenschap afhandelen zoals deze is, door de noteringen dienovereenkomstig opnieuw te berekenen. Een eventueel openstaand rekeningsaldo wordt aan u uitbetaald in overeenstemming met sectie 8 ‘Geld storten en opnemen’ van deze Algemene Voorwaarden en waar dit niet mogelijk is via een door ons bepaalde betalingswijze.

6.4 De beschikbaarheid van de Website vormt geen aanbod, verzoek of uitnodiging van ons voor het gebruik van weddenschappen, kansspelen of andere diensten in rechtsgebieden waar dergelijke activiteiten bij wet verboden zijn. In geen geval zijn wij aansprakelijk voor enige schending van de staats- of landwetgeving die kan optreden als gevolg van uw gebruik van de Website.

7. Uw account openen en onderhouden

7.1 Klanten kunnen slechts één account openen. Als we een klant met meer dan één account identificeren, behouden we ons het recht voor om dergelijke accounts te sluiten.

7.2 U moet ervoor zorgen dat de gegevens die u verstrekt bij het openen van een account (inclusief maar niet beperkt tot uw adres (dat wil zeggen uw gebruikelijke woonplaats), telefoonnummer en e-mailadres) juist zijn en actueel worden gehouden. U kunt uw eigen individuele accountinformatie raadplegen en wijzigen op de Website (ook via uw mobiele apparaat of tablet), de mobiele en/of tabletapplicatie van Ladbrokes, de Telefoondienst of in onze winkels.

7.3 Bij het openen van een account wordt u verzocht uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord te kiezen. U moet ervoor zorgen dat deze gegevens privé blijven, aangezien u verantwoordelijk bent voor alle weddenschappen die op uw account worden geplaatst, waarbij de juiste beveiligingsinformatie is verstrekt. Als u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord verliest of vergeet, of als u denkt dat een derde partij hiervan op de hoogte is, dient u onmiddellijk contact met ons op te nemen zodat nieuwe beveiligingsgegevens aan u kunnen worden toegewezen. Deze nieuwe gegevens worden naar u gemaild.

7.3.1 Als een andere persoon toegang krijgt tot uw account, bent u als enige verantwoordelijk voor al hun acties, ongeacht of hun toegang al dan niet door u is geautoriseerd, en u vrijwaart ons hierbij en stelt ons schadeloos tegen alle kosten, claims, uitgaven en schade die voortvloeien uit het gebruik van of toegang tot uw account door een derde partij.

7.4 Het minimale stortingsbedrag is afhankelijk van het type betaalmethode dat u kiest (zie het gedeelte Betalingen van de Website) en u kunt alleen wedden tot het bedrag dat beschikbaar is in uw account. We behouden ons het recht voor om de betaalmethoden (bijvoorbeeld debetkaarten) die we accepteren van tijd tot tijd te wijzigen. Er wordt geen rente betaald over het geld dat op uw rekening staat.

7.5 Van tijd tot tijd bieden wij wedincentives aan voor nieuwe accounts. U komt niet in aanmerking voor het ontvangen van nieuwe accountaanbiedingen als u een van onze bestaande klanten bent.

7.6 Gelden van klanten worden op een aparte rekening bewaard, die wettelijk wordt erkend als gescheiden van het bedrijf. Het geld op deze rekening wordt gecontroleerd door een onafhankelijke trustee en wordt tevens gecontroleerd door een externe accountant. Dit biedt een hoog beschermingsniveau. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van de Kansspelcommissie .

7.7 We kunnen beperkingen opleggen aan uw account om te voldoen aan onze wettelijke en reglementaire verplichtingen, dit kan stortingsbeperkingen omvatten en beperkingen op de bonusaanbiedingen waaraan u kunt deelnemen. Wij zijn niet verantwoordelijk als deze beperkingen, waaronder mogelijk Veiliger Gokken maatregelen kunnen van invloed zijn op uw vermogen om aan de vereisten van deze promotie te voldoen en/of om bonussen, voordelen of prijzen vrij te geven.

8. Geld storten en opnemen

8.1 Wij brengen geen kosten in rekening voor stortingen via bankoverschrijving of debetkaart. Wij accepteren geen stortingen met creditcards van klanten in het Verenigd Koninkrijk of de Republiek Ierland, direct of indirect via een elektronische dienstverlener of eWallet.

8.2 Wij brengen geen kosten in rekening voor opnames via debetkaarten of via bankoverboekingen naar bankrekeningen.

8.3 Uw account mag niet worden gebruikt als bankfaciliteit en stortingen mogen alleen worden gedaan met de bedoeling geld te gebruiken om weddenschappen te plaatsen. Mocht u herhaalde stortingen en opnames doen zonder dat er evenredige weddenschappen zijn geplaatst, behouden wij ons het recht voor om, zonder voorafgaande kennisgeving, eventuele bankkosten die wij hebben gemaakt voordat de rekening werd gesloten, door te geven aan uw rekeningen.

8.4 Accountfaciliteiten worden u uitsluitend ter beschikking gesteld om u in staat te stellen weddenschappen te plaatsen of deel te nemen aan poker- of casinospellen. Als u, om welke reden dan ook, geld lijkt te storten of op te nemen zonder echt te spelen, loopt u het risico dat uw account wordt opgeschort en dat de omstandigheden worden onderzocht. Dit kan resulteren in een melding bij de noodzakelijke autoriteiten (zie onze verantwoordelijkheden onder de antiwitwasregelgeving) en/of het sluiten van de rekening.

8.5 Opnames via bankoverschrijving naar internationale rekeningen en alle Western Union-betalingen (stortingen en opnames) brengen bank-/Western Union-kosten met zich mee die kunnen variëren afhankelijk van het bedrag dat wordt overgemaakt en die door u worden betaald.

8.6 Wij behouden ons, naar eigen goeddunken en zonder opgaaf van redenen, het recht voor om elke vorm van betaling die aan ons wordt aangeboden te weigeren, ongeacht of we een dergelijke betalingsmethode eerder van u hebben geaccepteerd of die betalingsmethode normaal gesproken van een klant zouden accepteren.

8.7 U kunt op elk moment het geld in uw kassaldi opnemen (dit omvat ook eventuele winsten die zijn behaald uit inzetten met uw eigen geld). Houd er echter rekening mee dat in omstandigheden waarin u geld opneemt uit uw kassaldi dat is vastgelegd en wordt gebruikt om in te zetten als onderdeel van een actieve bonus/promotie-aanbieding:

8.7.1 waarbij het gevraagde opnamebedrag lager is dan het volledige bedrag in de relevante kassaldo, kunnen wij u redelijke verwerkingskosten in rekening brengen (die de verwerkingskosten weerspiegelen die wij in rekening brengen) voor het verwerken van het opnameverzoek. Deze verwerkingskosten worden aan u meegedeeld wanneer u uw verzoek tot herroeping indient; en

8.7.2 alle overeenkomstige bonussaldi en/of lopende bonuswinsten komen volledig te vervallen.

8.8 Als er meer dan één betalingsmethode is gebruikt, behouden wij ons het recht voor om ervoor te zorgen dat uitbetalingen worden gedaan in overeenstemming met regels die zijn ontworpen om fraude tot een minimum te beperken. Dit kan gedeeltelijke betalingen aan eerder gebruikte stortingstypen omvatten, indien van toepassing

9. Uitbetaling van winsten

9.1 Terugbetalingen op geplaatste weddenschappen worden toegevoegd aan uw huidige stortingssaldo zodra de weddenschap is afgehandeld. Dit saldo blijft op uw rekening staan, tenzij u een verzoek indient om het openstaande saldo geheel of gedeeltelijk aan u terug te geven. Als uw saldo nul is, moet u meer geld overboeken voordat u verdere weddenschappen kunt plaatsen. Onder normale omstandigheden verlaten uw verwerkte gelden ons elke bankwerkdag aan het einde van de werkdag en worden als volgt verwerkt. Houd er echter rekening mee dat er in sommige gevallen een vertraging van maximaal 5 werkdagen kan optreden terwijl de weddenschapsvalidatie en veiligheidscontroles zijn voltooid:

9.1.1 Debetkaarten : het geld wordt teruggestort op uw geregistreerde kaart en is onderworpen aan de goedkeuringsperiode (normaal gesproken drie werkdagen, maar dit kan ook langer zijn) van de uitgevende bank of hypotheekbank;

9.2 Als u voor alle bovenstaande methoden meer dan € 5.000 per dag wilt opnemen, dient u contact op te nemen met ons klantenserviceteam

9.3 U bent verantwoordelijk voor het rapporteren van uw winsten en verliezen, als een dergelijke rapportage vereist is door uw lokale wetgeving of belasting- of andere autoriteiten .

9.4 In overeenstemming met artikel 17(2) van de Wet op rassenweddenschappen en loterijen geldt sinds juli 2012 een klantenheffing van 5% op de inzet voor alle sportweddenschappen in Duitsland (zowel online als offline). Dit betekent dat er 5% wordt afgetrokken van de uitbetaling van alle winnende weddenschappen voordat de nettowinsten worden bijgeschreven op de accounts van de klanten. De belasting geldt voor iedereen die in Duitsland woont op het moment dat de weddenschap wordt geplaatst. In het geval van verliezende weddenschappen blijft Ladbrokes het volledige belastingbedrag betalen. Online casinospellen worden niet beïnvloed door de wijziging.

10. Een weddenschap plaatsen

10.1 U moet uw eigen oordeel uitoefenen bij uw keuze om een ​​weddenschap te plaatsen. U erkent dat u bij het plaatsen van uw weddenschap niet vertrouwt op enige verklaring van een van onze medewerkers met betrekking tot het onderwerp van de weddenschap. Wij behouden ons het recht voor om een ​​weddenschap geheel of gedeeltelijk te weigeren.

10.2 U stemt ermee in om aan alle betalingsverplichtingen die op u rusten zoals uiteengezet in deze algemene voorwaarden, te voldoen in overeenstemming met de Gebruiksvoorwaarden. U gaat ermee akkoord dat u als enige verantwoordelijk bent voor alle weddenschappen die op uw account bij ons worden geplaatst.

10.3 Zodra u uw weddenschap heeft geplaatst en u de bevestiging heeft ontvangen dat uw weddenschap is geaccepteerd, is het te laat om de weddenschap te annuleren (tenzij wij, naar eigen goeddunken, toestemming geven om de weddenschap te annuleren of te wijzigen). In het geval dat er problemen optreden wanneer u op de knop “plaats weddenschap” klikt, zou u een foutmelding moeten krijgen. Problemen kunnen bestaan ​​uit (maar zijn niet beperkt tot) een prijswijziging of de opschorting van de markt waarop u gokt, of een verlies van connectiviteit. Succesvol geplaatste weddenschappen zullen een geplaatst bericht retourneren, inclusief een weddenschapsbewijs. Weddenschappen die worden aangevraagd, kunnen soms ter beoordeling worden doorverwezen en vervolgens met vertraging worden geaccepteerd. In-play-weddenschappen kunnen ook onderhevig zijn aan een vertraging. In deze gevallen wordt mogelijk niet onmiddellijk een wedbewijs getoond, maar kan de weddenschap na enkele minuten nog steeds worden geaccepteerd en het ontvangstbewijs vervolgens beschikbaar worden gesteld.

10.4 Wanneer u via de Website gokt, weet u dat uw weddenschap is verwerkt wanneer u, nadat u op OK hebt geklikt om uw weddenschap te verwerken, uw wedstrookje opnieuw verschijnt met de bevestiging dat uw weddenschap is geplaatst. Op uw wedstrookje staat ook een individueel ontvangstbewijsnummer, dat bevestigt dat de weddenschap is geaccepteerd. Het sluiten van een browser of app die wordt gebruikt om een ​​weddenschap te plaatsen, annuleert de weddenschap niet. In het geval dat uw browser of app om welke reden dan ook wordt gesloten nadat u een weddenschap heeft geplaatst, maar voordat er een bevestiging is ontvangen, wordt uw weddenschap normaal verwerkt, hoewel u mogelijk geen wedbewijs ontvangt. Wanneer u uw browser of app opnieuw opent, kunt u controleren of een weddenschap succesvol is geplaatst door naar het gedeelte “mijn weddenschappen” van de Website te gaan en uw weddenschapsgeschiedenis te controleren. In zeldzame gevallen (bijvoorbeeld als gevolg van verbindingsproblemen) kunnen foutmeldingen erop duiden dat een weddenschap niet is geplaatst. Als u niet zeker weet of een weddenschap al dan niet is geaccepteerd, moet u eerst uw weddenschapsgeschiedenis controleren voordat u dezelfde weddenschap opnieuw plaatst om duplicatie te voorkomen.

10.5 Als u zich zorgen maakt dat uw weddenschap niet correct is verwerkt, gaat u naar de knop ‘Uw account’ bovenaan het scherm en voert u de datum in waarop u uw weddenschap heeft geplaatst. Details van alle verwerkte weddenschappen verschijnen op uw scherm. Alleen weddenschappen die op uw scherm ‘Accountgeschiedenis’ verschijnen, zijn geldige transacties.

10.6 Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de gegevens van elke transactie die u plaatst correct zijn. Voor weddenschappen die via de Website zijn geplaatst, kunt u weddenschappen controleren via het scherm ‘Accountgeschiedenis’.

10.7 Weddenschappen geplaatst met een debetkaart zijn pas geldig nadat wij de betaling hebben ontvangen. Als de betaling niet is ontvangen voordat het evenement begint, wordt de weddenschap automatisch ongeldig verklaard.

10.8 Wanneer weddenschappen worden afgesloten na de start van een evenement, blijven weddenschappen geldig als er niets is gebeurd dat de kansen dat de selectie wint of verliest aanzienlijk zou veranderen (met uitzondering van in-play weddenschappen die tijdens een evenement kunnen worden geplaatst). We zouden bijvoorbeeld toestaan ​​dat een voetbalweddenschap geldig is (winnen of verliezen) als er geen doelpunt of uitsluiting in de wedstrijd was geweest. Alle weddenschappen die worden geplaatst nadat de uitslag van een evenement bekend is, zijn ongeldig, zowel bij winst als verlies.

10.9 Er worden geen accountbeperkingen tegen u opgelegd nadat u een of meer kwalificerende weddenschappen heeft geplaatst als onderdeel van een bonus- of promotie-aanbieding, waarbij dit een negatieve invloed zou hebben op
uw vermogen om te voldoen aan de voorwaarden om in aanmerking te komen of volledig te profiteren van de beschikbare bonus of promotie-aanbieding.

11. Ladbrokes Exchange

11.1 Met ingang van oktober 2020 is de Ladbrokes Exchange gesloten. Neem contact met ons op als u vragen heeft.

12. Maximale uitbetaling

12.1 Het maximale bedrag dat wij verplicht zijn aan u te betalen met betrekking tot een weddenschap of draai is beperkt tot de volgende bedragen:

12.1.1 ‘Sportsbook’-weddenschappen via de website worden hier uiteengezet ;

12.1.2 ‘Poker’-weddenschappen via de website bedragen €100.000;

12.1.3 ‘Casino’-weddenschappen via de website bedragen €250.000;

12.1.4 ‘Bingo’-weddenschappen via de website bedragen €250.000;

12.1.5 ‘Live Casino’-weddenschappen via de website bedragen € 250.000;

12.1.6 ‘Virtuals’-weddenschappen via de website bedragen € 250.000;

12.1.7 Weddenschappen op ‘Games’ via de Website bedragen €250.000; en

12.1.8 ‘Slots’-weddenschappen via de website bedragen €250.000. De bovenstaande cijfers zijn exclusief eventuele winsten uit de progressieve jackpot. Mocht u de jackpot winnen bij Ladbrokes Casino, dan ontvangt u het bedrag dat wordt weergegeven in fiches binnen het progressieve spel dat u speelt op het moment dat u wint.

12.2 U erkent en gaat ermee akkoord dat voor bepaalde producten uw goedgekeurde inzetniveau kan betekenen dat u de kans heeft om meer te winnen dan de bedragen vermeld in artikel

12.1 hierboven. Zelfs als uw goedgekeurde inzetniveau u de kans geeft om een ​​hoger bedrag te winnen, gaat u ermee akkoord dat Ladbrokes alleen verplicht is om u de maximale bedragen te betalen die zijn gespecificeerd in Artikel 12.1 hierboven.

13. Uitbetalen en mijn Acca bewerken Uitbetalen

13.1 ‘Cash Out’ is een functie waarmee u uw weddenschap kunt terugkrijgen voordat de markt(en) waarop u de weddenschap heeft gesloten, wordt gesloten.

13.2 Het uitbetalingsaanbod van Ladbrokes is beschikbaar voor klanten op de website en ook voor klanten van The Grid die in de winkel wedden en uitbetalen via de mobiele applicatie of mobiele site; op geselecteerde sportmarkten, op enkelvoudige Sportsbook-weddenschappen en Sportsbook-weddenschappen met meerdere lijnen (dat wil zeggen accumulators) die uitsluitend bestaan ​​uit selecties van markten waar de Cash Out-functionaliteit beschikbaar is. Het is niet beschikbaar voor volledige dekkingsweddenschappen (bijv. trixies, Lucky 15s, Heinz enz.)

13.3 Hoewel we zullen proberen de Cash Out-functionaliteit waar mogelijk beschikbaar te maken, kan de Cash Out-service van tijd tot tijd niet beschikbaar zijn en Ladbrokes biedt geen garantie als afhankelijk van de beschikbaarheid ervan en is niet aansprakelijk voor verliezen die voortvloeien uit de onbeschikbaarheid van de Cash Out-functie. We raden u daarom aan geen weddenschappen te plaatsen met de bedoeling de Cash Out-functie te gebruiken als een manier om de aansprakelijkheid van uw weddenschap te beperken. Alle weddenschappen blijven geldig, ongeacht de beschikbaarheid van de Cash Out-functie.

13.4 Na elk verzoek om uw weddenschap uit te sluiten, zal Ladbrokes u informeren of een dergelijk verzoek succesvol was. Uitbetalingsverzoeken zijn niet gegarandeerd en kunnen niet succesvol zijn als er bijvoorbeeld een verandering in de marktkansen optreedt of als de markt wordt opgeschort voordat het uitbetalingsverzoek wordt verwerkt.

13.5 In het geval dat uw uitbetalingsverzoek niet succesvol is, wordt er een bericht weergegeven met de reden waarom en kan er een nieuwe uitbetalingsaanbieding aan u worden aangeboden.

13.6 Als uw uitbetalingsverzoek succesvol is, wordt er een ‘success’-bericht weergegeven en wordt uw weddenschap onmiddellijk afgehandeld en wordt de uitbetalingswaarde teruggestort op uw account. Na een succesvol verzoek om uit te betalen, zal de uitbetalingswaarde die naar uw account wordt teruggestuurd het hoogste zijn van i) het bedrag dat wordt weergegeven op de knop Uitbetalen of ii) in omstandigheden waarin de uitbetalingswaarde toeneemt in de periode tussen uw eerste verzoek tot gebruik de Uitbetalingsfunctie en uw daaropvolgende Uitbetalingsbevestiging, het verhoogde bedrag. De geretourneerde Cash Out-waarde is inclusief de oorspronkelijke inzet.

13.7 Wanneer klanten succesvol uitbetalen, vormt dit een vereffening van de oorspronkelijke weddenschap en eventuele daaropvolgende gebeurtenissen hebben geen invloed op het bedrag dat op uw account wordt teruggestort. Alle uitbetalingstransacties blijven onderworpen aan de standaardregels voor afwikkeling en weddenschapacceptatie van Ladbrokes, zoals uiteengezet in deze Algemene voorwaarden.

13.8 In het onwaarschijnlijke scenario dat een Cash Out-waarde (of een prijs met betrekking tot een Cash Out-waarde) onjuist is aangeboden, behoudt Ladbrokes zich het recht voor om corrigerende maatregelen te nemen om dergelijke fouten te corrigeren, inclusief, indien van toepassing, het afwikkelen van het Cash Out-verzoek voor een bedrag dat gelijk is aan de Cash Out-waarde die beschikbaar zou zijn geweest zonder een dergelijke fout.

13.9 Wij behouden ons het recht voor om de beschikbaarheid van Uitbetalingen op elk moment op elke markt of voor elke klant te wijzigen, op te schorten of te verwijderen. Bewerk mijn Acca.

13.10 ‘Mijn Acca bewerken’ is een functie waarmee u selectie(s) kunt verwijderen uit een actieve voetbalaccumulator voordat de markt(en) waarop u uw weddenschap heeft geplaatst, wordt gesloten. Dit wordt bereikt door uw bestaande weddenschap te vervangen door de resterende selecties van uw voetbalaccumulator in een nieuwe weddenschap. De functie ‘Mijn Acca bewerken’ biedt u de mogelijkheid om uw eerste weddenschap af te handelen via Cash Out. De bedragen die u terugkrijgt bij het afhandelen van de eerste weddenschap met behulp van Cash Out worden vervolgens gebruikt als inzet voor een nieuwe weddenschap op basis van de resterende selecties van uw actieve voetbalaccumulator.

13.11 De functie Edit My Acca is beschikbaar op Digital Sportsbook voor meervoudige weddenschappen op één lijn (dubbel en hoger) die uitsluitend bestaan ​​uit selecties van sportmarkten waar de Cash Out-functie beschikbaar is. Tenzij anders vermeld in clausules

13.12 tot en met 13.12 (Bewerk Mijn Acca), zijn de algemene voorwaarden met betrekking tot Uitbetaling eveneens van toepassing op de functie Mijn Acca bewerken (waar relevant).

13.13 Hoewel we ernaar streven om de Edit My Acca-functie waar mogelijk beschikbaar te maken, kan de Edit My Acca-functie van tijd tot tijd niet beschikbaar zijn en Ladbrokes biedt geen garantie met betrekking tot de beschikbaarheid ervan en is niet aansprakelijk voor eventuele verliezen die voortvloeien uit de onbeschikbaarheid van de functie Mijn Acca bewerken. We behouden ons het recht voor om de functie Mijn Acca bewerken op elk moment, op elke markt of voor elke klant, te wijzigen, op te schorten of te verwijderen.

14. Accountcorrectie

14.1 Wanneer wij met betrekking tot een Product of een gebeurtenis binnen een Product een fout maken (menselijk of anderszins), hebben wij het recht om de transactie nietig te verklaren en eventuele betalingen in te houden. Als wij ten onrechte een bedrag aan u betalen of als wij u meer betalen dan het bedrag waarop u rechtmatig recht heeft, stemt u ermee in om op verzoek van ons het bedrag dat ten onrechte of te veel aan u is betaald, onmiddellijk aan ons terug te betalen. Wij hebben de bevoegdheid om uw account aan te passen om de werkelijke uitkomst weer te geven en de fout te herstellen. Een voorbeeld van een dergelijke fout kan zijn wanneer een prijs onjuist is, een weddenschap te laat is, er een storing optreedt in een van onze systemen of wanneer we een resultaat van een evenement verkeerd invoeren.

15. Zelfuitsluiting

15.1 Wij bieden een mogelijkheid tot zelfuitsluiting om u te helpen als u het gevoel heeft dat uw gokken uit de hand is gelopen en u wilt dat onze hulp u helpt dit te stoppen. Op uw verzoek zullen wij voorkomen dat u uw account gebruikt voor een periode van minimaal 6 maanden, en tussen 6 maanden en maximaal 5 jaar, alleen voor Britse klanten, en zullen we redelijke stappen ondernemen om het openen van nieuwe accounts te voorkomen.

15.2 Accounts die zichzelf hebben uitgesloten, kunnen onder geen enkele omstandigheid opnieuw worden geactiveerd tot het verstrijken van de periode van zelfuitsluiting. Aan het einde van de periode kunt u de reactivering van uw account aanvragen door contact op te nemen met ons klantenserviceteam en aan bepaalde reactivatiecontroles te voldoen.

15.3 Onze zelfuitsluiting impliceert een gezamenlijke inzet van ons en u. We zullen redelijke stappen ondernemen om te voorkomen dat u uw account opnieuw opent of nieuwe accounts opent. Tijdens de periode van uw uitsluiting mag u echter niet proberen uw account te heropenen of nieuwe accounts te openen.

15.4 Nadat we redelijke controles en waarborgen hebben geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat u, terwijl u zelf bent uitgesloten, geen account kunt openen, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld jegens u of een derde partij als u kunt blijven gokken op de Website, met behulp van de Telefoondienst, in onze winkels of u blijft gokken op de website of het terrein van een derde partij.

15.5 Om onze zelfuitsluitingsfaciliteit te gebruiken en om ervoor te zorgen dat alle accounts waarvan u heeft uitgesloten dat ze zijn uitgesloten, zijn gesloten, onder voorbehoud van de Zelfuitsluitingsovereenkomst, met details van alle accounts, accountnummers en/of gebruikersnamen die u heeft en de periode waarin u de zelfuitsluiting wilt laten gelden. Indien er geen specifieke periode is vermeld, sluiten wij u uit voor de minimale periode van 6 maanden.

15.6 Op basis van uw verzoek zullen wij ofwel: (i) uw zelfuitsluiting bij Ladbrokes en Betdaq verlengen; of (ii) uw zelfuitsluiting toepassen op alle merken van onze groep die beschikbaar zijn voor gebruikers in Groot-Brittannië, inclusief maar niet beperkt tot: Betdaq, Bwin, Coral, Ladbrokes, Sportingbet, Foxy Casino, Gala Casino, Gala Spins , Party Casino, Cheeky Bingo, Foxy Bingo, Gala Bingo en Party Poker

15.7 Online “GAMSTOP”-zelfuitsluitingsservice

15.7.1 Naast onze eigen interne zelfuitsluitingsfaciliteit, beschreven in paragraaf 16.1, zijn we geregistreerd met de zelfuitsluitingsfunctie dienst aangeboden door The National Online Self Exclusion Scheme Limited (“GAMSTOP”). Als u zich succesvol registreert bij de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP, krijgt u geen toegang meer tot alle online gokwebsites en -apps die worden beheerd door bedrijven die een licentie hebben als lid van de service. Voor meer informatie over de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP gaat.

15.7.2 In omstandigheden waarin u zich met succes registreert om de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP te gebruiken, zullen wij, terwijl uw zelfuitsluiting “actief” is, alle redelijke stappen ondernemen om te voorkomen dat u toegang krijgt tot uw online accounts of nieuwe online accounts opent, het gebruik van onze online gokwebsite, telewedservice en apps (dit omvat ook het openen van/toegang tot accounts in de winkel in omstandigheden waarin deze accounts aan uw online accounts zijn gekoppeld).

15.7.3 We kunnen zelfuitsluiting onder de GAMSTOP-zelfuitsluitingsservice alleen uitvoeren op basis van de informatie die u aan GAMSTOP verstrekt als onderdeel van uw registratie om de GAMSTOP-zelfuitsluitingsservice te gebruiken. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onvermogen van onze kant om eventuele fouten op te sporen die door u of GAMSTOP zijn gemaakt bij het verstrekken van deze informatie.

15.7.4 U wordt eraan herinnerd dat het in uw belang is om GAMSTOP te voorzien van waarheidsgetrouwe en nauwkeurige gegevens, in overeenstemming met de gegevens die u gebruikt/gebruikt heeft om online accounts bij ons aan te maken. Het is uw verantwoordelijkheid om de aan GAMSTOP verstrekte informatie actueel te houden. Wij zijn er niet verantwoordelijk voor als u deze informatie niet up-to-date houdt.

15.7.5 De ​​zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP verhindert alleen dat u toegang krijgt tot die online accounts die overeenkomen met de gegevens die u aan GAMSTOP hebt verstrekt als onderdeel van uw zelfuitsluitingsaanvraag. Op dezelfde manier zal de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP u alleen beletten nieuwe online accounts te openen als de persoonlijke informatie die u ons verstrekt overeenkomt met de gegevens die u aan GAMSTOP hebt verstrekt als onderdeel van uw zelfuitsluitingsaanvraag. Wij zijn daarom niet verantwoordelijk voor het niet verhinderen van de toegang tot uw online accounts of het verbieden van het openen van nieuwe online accounts, in omstandigheden waarin onnauwkeurige, inconsistente en/of onvolledige informatie aan ons en/of GAMSTOP wordt verstrekt.

15.7.6 Houd er rekening mee dat u volgens de Gebruiksvoorwaarden akkoord gaat met GAMSTOP. Uw zelfuitsluiting wordt zo snel mogelijk geactiveerd nadat uw aanvraag is verwerkt. Hoewel GAMSTOP er alles aan doet om dit binnen 24 uur te doen, kan dit niet worden gegarandeerd. Zodra de zelfuitsluiting echter succesvol is geweest en is geactiveerd op de besturingssystemen van GAMSTOP, zal de zelfuitsluiting van kracht worden op onze besturingssystemen (hoewel u ten zeerste wordt geadviseerd om ons ook op de hoogte te stellen van uw deelname aan de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP – zie paragraaf [15.7.8] hieronder).

15.7.7 Om ervoor te zorgen dat u volledig kunt profiteren van de zelfuitsluitingsfaciliteit die beschikbaar is onder de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP, wordt u geadviseerd ook contact op te nemen met de online gokoperatoren die u gebruikt om te bevestigen dat uw aanvraag om u te registreren bij de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP uitsluitingsservice is succesvol geweest.

15.7.8 Wanneer u contact met ons opneemt om te bevestigen dat uw aanvraag om u te registreren bij de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP succesvol is geweest, bevestig dan de volgende informatie (u bent eraan herinnerd dat de informatie die u ons en GAMSTOP verstrekt nauwkeurig, consistent en volledig moet zijn om ervoor te zorgen dat u volledig kunt profiteren van de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP):

15.7.8.1 naam;

15.7.8.2 gebruikersnaam online account;

15.7.8.3 adres; en

15.7.8.4 geboortedatum.
U dient ons ook de postcodes te verstrekken waar u eerder heeft gewoond, samen met eventuele gebruikersnamen, e-mailadressen en mobiele nummers die u momenteel gebruikt of eerder hebt gebruikt.

15.7.9 Door contact met ons op te nemen om te bevestigen dat uw aanvraag om u te registreren bij de GAMSTOP-zelfuitsluitingsservice succesvol is geweest, kunnen we maatregelen en regelingen treffen voor het volgende:

15.7.10 Onder voorbehoud van onze rechten onder alle voorwaarden en bepalingen voorwaarden die u met ons bent overeengekomen, waardoor wij geld van uw online accounts kunnen inhouden, wordt het volledige saldo van uw online accounts binnen 10 werkdagen aan u terugbetaald via de huidige actieve betaalmethode die aan uw online accounts is gekoppeld (houd er echter rekening mee dat in omstandigheden waarin u openstaande weddenschappen heeft op het moment waarop uw zelfuitsluiting van kracht wordt op onze besturingssystemen, omdat de uitkomst nog niet is bepaald, worden eventuele opbrengsten uit deze weddenschappen binnen 10 werkdagen na de datum van de weddenschap terugbetaald. uitkomst waarover wordt beslist); en

15.7.11 U ontvangt van ons geen direct online marketingmateriaal met betrekking tot onze online producten, promoties en/of diensten.

15.7.12 Na het verstrijken van de minimale uitsluitingsperiode die tussen u en GAMSTOP is overeengekomen, dient u rechtstreeks contact op te nemen met GAMSTOP om ervoor te zorgen dat uw zelfuitsluiting wordt gedeactiveerd. Hoewel GAMSTOP er alles aan doet om uw zelfuitsluiting zo snel mogelijk te deactiveren, kan dit niet worden gegarandeerd. Houd er rekening mee dat wij de deactivering niet namens u kunnen verwerken. Voor alle verzoeken aan GAMSTOP om uw zelfuitsluiting te deactiveren, geldt ook een afkoelingsperiode van 24 uur. Zodra uw zelfuitsluiting met succes is gedeactiveerd, heeft u bij ons toegang tot uw online accounts en kunt u nieuwe online accounts openen. In omstandigheden waarin u geen contact opneemt met GAMSTOP om uw zelfuitsluiting te deactiveren nadat de periode van uitsluiting die u met GAMSTOP bent overeengekomen, is verstreken, zal uw zelfuitsluiting nog eens zeven jaar voortduren, waarna de zelfuitsluiting wordt gedeactiveerd.

15.7.13 U gaat ermee akkoord dat u tijdens uw zelfuitsluiting niet zult proberen nieuwe online accounts te openen, in te loggen op een van uw bestaande online accounts of op enige andere manier zult proberen de besturingssystemen/mechanismen van GAMSTOP of onze te omzeilen. De zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP is bedoeld om u te helpen bij het verantwoord beheren van uw online gokken bij ons. Zoals bevestigd in de Gebruiksvoorwaarden van GAMSTOP is de dienst niet bedoeld als vervanging voor wilskracht, is niet “onfeilbaar” en we kunnen daarom niet garanderen dat dit er altijd toe zal leiden dat u de toegang tot uw online accounts wordt ontzegd, of wordt geweigerd bij het aanvragen om nieuwe onlineaccounts te openen.

15.7.14 Nadat u redelijke controles en waarborgen hebt geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat u, terwijl u bent uitgesloten van de zelfuitsluitingsservice van GAMSTOP, geen toegang kunt krijgen tot een bestaande online account of een nieuwe online account bij ons kunt openen, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld jegens u of iemand anders derde partij als u kunt blijven gokken met behulp van onze online gokwebsite, teleweddienst en/of apps (dit omvat ook het openen/toegang krijgen tot accounts in de winkel in omstandigheden waarin deze zijn gekoppeld aan uw online accounts).

15.7.15 Bovendien zijn wij onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk jegens u of een derde partij als u toegang krijgt tot uw online accounts of nieuwe online accounts kunt openen tijdens een periode van zelfuitsluiting onder de GAMSTOP zelfuitsluitingsservice om redenen buiten van onze redelijke controle. Dit omvat omstandigheden waarin de besturingssystemen die door GAMSTOP worden gebruikt, u en/of uw online accounts niet correct en/of onmiddellijk identificeren als onderworpen aan zelfuitsluiting wanneer u probeert onze online gokwebsite, teleweddienst en/of apps te gebruiken (deze omvat ook wanneer u in de winkel accounts probeert te openen of openen in omstandigheden waarin deze aan uw online accounts zijn gekoppeld).

16. Fouten met betrekking tot Sportsbook-markten

16.1 Deze clausule heeft betrekking op fouten gemaakt op Sportsbook-markten.

16.2 We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we geen fouten maken bij het accepteren van weddenschappen. Indien echter als gevolg van een menselijke fout, systeemproblemen of een fout waarbij noteringen onjuist worden weergegeven op websites voor het vergelijken van noteringen van derden, wordt een weddenschap geaccepteerd tegen een prijs (waarin de noteringen, handicapbepalingen en andere voorwaarden of details van de weddenschap zijn inbegrepen). weddenschap) die ofwel:

16.2.1 wezenlijk verschilt van de weddenschappen die beschikbaar waren op de algemene markt op het moment dat de weddenschap werd gesloten;

16.2.2 duidelijk onjuist gezien de kans dat de gebeurtenis plaatsvindt op het moment dat de weddenschap werd geplaatst, dan betalen wij de winst tegen de juiste prijs.

16.3 Om de juiste prijs vast te stellen, houden we rekening met de prijzen die beschikbaar waren op de algemene markt op het moment dat de weddenschap werd geplaatst, inclusief de prijzen aangeboden door William Hill en Coral. Voorbeelden van omstandigheden waarin dit van toepassing zou zijn zijn:

16.3.1 de prijs wordt geregistreerd als 100-1 wanneer de prijs die op de algemene markt wordt aangeboden 10-1 is; of

16.3.2 de marges voor handicapweddenschappen zijn omgekeerd.

16.4 Als een weddenschap door ons ten onrechte wordt geaccepteerd op een evenement of uitkomst waarvoor geen Ladbrokes-prijzen beschikbaar zijn, wordt de weddenschap ongeldig verklaard en wordt uw inzet terugbetaald.

17. Fouten met betrekking tot de Beursmarkten

17.1 Mocht u vóór de sluiting op de hoogte zijn van een fout met betrekking tot de Ladbrokes Exchange, neem dan contact met ons op.

18. Beëindiging van account

18.1 Wij behouden ons het recht voor om uw account op elk moment en om welke reden dan ook te sluiten. Als we uw account om welke reden dan ook beëindigen, zijn de bepalingen van artikel 19 van toepassing.

18.2 U kunt uw account op elk gewenst moment sluiten. U dient uw wens om uw account te sluiten schriftelijk, via e-mail, fax of brief kenbaar te maken. In dit geval ontvangt u het resterende saldo op uw rekening via een door ons bepaalde betalingswijze. Als u weddenschappen heeft geplaatst met betrekking tot gebeurtenissen die nog niet hebben plaatsgevonden op het moment dat u uw account sluit, blijven dergelijke weddenschappen geldig, en als dergelijke weddenschappen vervolgens winnen, worden de overeenkomstige bedragen naar u verzonden zodra de uitkomst van de weddenschap is vastgesteld. weddenschap is bekend.

18.3 Als u gedurende een periode van 12 opeenvolgende maanden geen geldweddenschappen of weddenschappen plaatst met behulp van uw account, wordt deze geclassificeerd als ‘inactief’. U wordt per e-mail op de hoogte gesteld wanneer uw account inactief wordt. Zodra een account inactief is, zullen wij, waar mogelijk, proberen het saldo op uw account uit te betalen via uw laatst bekende betaalmethode. U kunt uw saldo ook op elk gewenst moment laten uitbetalen door in te loggen en geld op te nemen. Als uw betaalmethode is verlopen of uw saldo lager is dan het minimaal opneembare bedrag, moet u een storting doen met een nieuwe betaalmethode en vervolgens die storting en eventueel extra saldo opnemen via de nieuwe betaalmethode.

18.4 Wanneer we om welke reden dan ook niet succesvol kunnen uitbetalen, zullen we na voorafgaande kennisgeving aan uw geregistreerde e-mailadres, na 30 dagen inactief te zijn geweest, maandelijkse administratiekosten van € 5,00 in rekening brengen (de ‘Inactieve accountkosten’). De kosten voor een inactieve account worden in rekening gebracht totdat: (i) uw account opnieuw wordt geactiveerd doordat u inlogt en een storting doet of een weddenschap of weddenschap in contanten plaatst; (ii) Uw saldo bereikt € 0,00;

18.5 U kunt uw account opnieuw activeren door in te loggen en een geldinzet of -weddenschap te storten of te plaatsen. U kunt ook de terugbetaling van eventuele inactieve accountkosten aanvragen door contact op te nemen met de klantenservice.

18.6 Het kan zijn dat wij uw persoonlijke gegevens opnieuw moeten verifiëren voordat u een storting of opname kunt doen. U wordt hiervan op de hoogte gesteld bij het inloggen op uw account en er worden instructies gegeven.

19. Gevolgen van beëindiging

19.1 Met inachtneming van dit artikel 19 gaat u ermee akkoord dat wij niet aansprakelijk zijn jegens u voor enige beëindiging van uw account of uw gebruik van de Website.

19.2 Uw enige rechtsmiddel in het geval van beëindiging van uw account is de terugbetaling van eventueel onbetwist saldo op uw rekening en wij hebben geen enkele verdere aansprakelijkheid jegens u. Wanneer wij uw account beëindigen omdat u een van deze Algemene Voorwaarden schendt of wanneer het gebied waarin u verblijft een Beperkt Gebied wordt (in overeenstemming met Artikel 6) en u weddenschappen heeft geplaatst met betrekking tot evenementen die nog niet hebben plaatsgevonden op het moment dat uw account wordt beëindigd, behouden wij ons het recht voor om dergelijke weddenschappen als ongeldig te beschouwen, waarbij de inzet aan u wordt terugbetaald. Als een klant een cumulatieve/meervoudige weddenschap heeft met afgeronde selecties die zijn afgehandeld en selecties die nog moeten plaatsvinden op het moment dat het gebied een beperkt gebied werd, verwijderen we de selecties die nog niet zijn afgehandeld van het wedformulier en de weddenschap afhandelen zoals deze is, door de noteringen dienovereenkomstig opnieuw te berekenen. Een eventueel openstaand rekeningsaldo wordt aan u uitbetaald in overeenstemming met sectie 8 ‘Geld storten en opnemen’ van deze Algemene Voorwaarden en waar dit niet mogelijk is via een door ons bepaalde betalingswijze.

19.3 Bij beëindiging van uw account gaat u ermee akkoord en erkent u dat uw rechten om de Website te gebruiken onmiddellijk worden beëindigd en dat u alle software zult verwijderen die aan u is verstrekt of van de Website is gedownload.

20. Informatie die wij over u verzamelen

20.1 Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke accountgegevens en persoonlijke gegevens actueel blijven. Wij behouden ons het recht voor om uw account op te schorten of te beëindigen als deze informatie, waaronder uw gebruikersnaam en beveiligingsvragen, als aanstootgevend of ongepast wordt beschouwd.

20.2 Wij verwerken informatie over u in overeenstemming met ons privacybeleid . Ons privacybeleid maakt deel uit van deze gebruiksvoorwaarden en bevat details over de soorten informatie die we verzamelen en wat we met die informatie doen.

20.3 Wij hebben het recht om de informatie die wij over u bewaren, waaronder persoonlijke gegevens en gokgeschiedenis, te delen met de toezichthouder, sportorganisaties en andere instanties, waaronder de politie, om fraude, het witwassen van geld of kwesties op het gebied van de sportintegriteit te onderzoeken en om te voldoen aan onze regelgevende taken.

20.4 Het gebruik van Bot-softwareprogramma’s is verboden en wij achten het gebruik ervan schadelijk voor andere spelers. Onze software kan een of meer van de volgende functies uitvoeren om het gebruik van illegale geautomatiseerde programma’s te detecteren en ervoor te zorgen dat we een ‘cheat-free’ omgeving voor alle gebruikers behouden: (1) uw lijst met actieve softwareapplicaties scannen terwijl u deze gebruikt de diensten; (2) uw lijst met actieve processen scannen terwijl u de Services gebruikt; en (3) scan de bestanden in uw Services- en sitegerelateerde programmamappen om ervoor te zorgen dat alleen ‘niet-gehackte’ versies van onze software worden gebruikt. Als een van de voorgaande processen een verdachte applicatie of proces aan het licht brengt, kan onze software de bestanden scannen die aan de verdachte applicatie of het verdachte proces zijn gekoppeld en een samengesteld mesh samenstellen (dat wil zeggen een profiel dat de bestanden karakteriseert die aan de verdachte applicatie of het proces zijn gekoppeld) om te matchen. tegen profielen voor bekende illegale geautomatiseerde programma’s. Onze software zal geen willekeurige doorzoeking uitvoeren op grote delen van uw harde schijf, apparatuur of bestanden, en zal geen andere informatie naar ons of een derde partij verzenden dan de informatie die nodig is om het gebruik van illegale geautomatiseerde programma’s te identificeren, zoals hierboven beschreven. Onze software zal geen bestanden of informatie op uw computer of andere apparatuur wijzigen en zal de werking van uw applicaties niet verstoren. U kunt het gebruik van onze software op elk moment beëindigen door ons softwarepakket te verwijderen. We vertrouwen op een legitiem belang om deze verwerking uit te voeren en we streven ernaar om al onze spelers een veilig en eerlijk spelplatform te bieden.

21. Geen garantie

21.1 Wij zullen ons best doen om de Website aan te bieden met behulp van onze redelijke vaardigheden en zorg. Wij geven geen verdere garantie of verklaring, expliciet of impliciet, met betrekking tot de Website. Alle impliciete garanties of voorwaarden van bevredigende kwaliteit, geschiktheid voor het doel, volledigheid of nauwkeurigheid worden hierbij uitgesloten voor zover toegestaan ​​door de wet.

21.2 Wij geven geen garantie dat de Website aan uw vereisten zal voldoen of ononderbroken, tijdig, veilig of vrij van fouten zal zijn, dat defecten zullen worden gecorrigeerd, of dat de Website of de server die deze beschikbaar stelt vrij is van virussen of bugs of representatieve de volledige functionaliteit, nauwkeurigheid, betrouwbaarheid van de materialen of de resultaten of de nauwkeurigheid van alle informatie die u via de Website verkrijgt.

21.3 In het geval van systeem- of communicatiefouten met betrekking tot het genereren van willekeurige getallen, de afhandeling van weddenschappen of andere elementen van het wedproduct, zijn wij niet aansprakelijk jegens u als gevolg van dergelijke fouten en behouden wij ons het recht voor om alle weddenschappen ongeldig te verklaren. op de betreffende trekkingen.

21.4 In zeldzame omstandigheden kan een spel een onjuist resultaat weergeven, waaronder, maar niet beperkt tot: een onjuist resultaat; een onjuist uitbetalingsbedrag; een onjuiste bonus/jackpotwinst; een grafische fout die de symbolen, karakters, cijfers, bonusfuncties, wielen, reals, snelheid en/of enig ander kenmerk van een spel beïnvloedt. In geval van een geschil geldt het op de spelserver geregistreerde resultaat als de juiste uitkomst. Niets in deze clausule zal onze rechten zoals uiteengezet in clausule 14.1 aantasten.

22. Intellectuele eigendomsrechten

22.1 U erkent en gaat ermee akkoord dat alle intellectuele eigendomsrechten op onze Website, de inhoud ervan (inclusief eventuele software) en de daarop gepubliceerde inhoud te allen tijde bij ons of onze licentiegevers berusten. Deze intellectuele eigendomsrechten omvatten, zonder beperking, auteursrechten, handelsmerken, de onderliggende software, het ontwerp, de grafische weergave, de lay-out, het uiterlijk en de structuur van onze website, databankrechten, ontwerprechten, domeinnamen en rechten op goodwill en/of op aanklagen wegens overlijden. U mag dit materiaal en deze inhoud alleen gebruiken zoals uitdrukkelijk toegestaan ​​door ons of onze licentiegevers.

22.2 U erkent en stemt ermee in dat het materiaal en de inhoud op onze Website alleen beschikbaar worden gesteld voor uw persoonlijk, niet-commercieel gebruik en dat u dergelijk materiaal en inhoud slechts voor dat doel naar slechts één harde schijf van een computer mag downloaden. Elk ander gebruik van dergelijk materiaal en inhoud is ten strengste verboden. U stemt ermee in om dergelijk materiaal en inhoud niet te kopiëren, reproduceren, verzenden, publiceren, weergeven, distribueren, commercieel exploiteren, knoeien met of afgeleide werken van dergelijk materiaal en inhoud te kopiëren, reproduceren, verzenden, publiceren, weergeven, distribueren, commercieel exploiteren, ermee te knoeien of er afgeleide werken van te creëren.

23. Downloads

23.1 Voor bepaalde van onze gokproducten en -diensten die via onze Website worden aangeboden, moet u mogelijk software downloaden om deze te kunnen gebruiken. Wij zullen de software aan u in licentie geven (of aan u een sublicentie geven, voor zover de software eigendom is door een derde). De voorwaarden waaronder u dergelijke software mag downloaden en gebruiken, worden op het moment van downloaden aan u beschikbaar gesteld en moeten door u worden geaccepteerd voordat u de software gebruikt.

23.2 Bij downloads kan het zijn dat u bestanden en installatiesoftware op de harde schijf van uw computer plaatst. Tijdens de download- en installatieprocedure kunnen handige locaties voor het opslaan van de software worden voorgesteld, maar het is uw verantwoordelijkheid om de software op te slaan in overeenstemming met de exacte aard en configuratie van uw individuele computer. Wij zijn niet verantwoordelijk voor onjuiste opslag van de software in bestanden/mappen waar deze het opstarten, uitvoeren en softwareprocedures van derden op uw computer kan verstoren.

23,3. Het is u niet toegestaan: 23.3.1 de software die u door ons en/of een derde partij wordt verstrekt, te verstoren, aan te passen of aan reverse-engineering te onderwerpen, behalve zoals toegestaan ​​door de wet; of

23.3.2 software kopiëren of gebruiken zonder schriftelijke toestemming van ons of de externe softwareleveranciers.

23.4 Materiaal dat u downloadt of anderszins verkrijgt via het gebruik van onze Website, gebeurt naar eigen goeddunken en op eigen risico.

23.5 U bent als enige verantwoordelijk voor eventuele schade aan uw computersysteem of voor enig gegevensverlies als gevolg van het downloaden van dergelijk materiaal.

24. Links vanaf onze website

24.1 Waar onze website links bevat naar andere websites en bronnen van derden, worden deze links uitsluitend ter informatie verstrekt. Wij hebben geen controle over de inhoud van deze sites of bronnen, en aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor hen of voor enig verlies of schade die kan voortvloeien uit uw gebruik ervan of hun gebruik van de informatie die zij over u verkrijgen (inclusief persoonlijke gegevens). 24.2 Een link vanaf onze Website houdt geen goedkeuring door ons in van het gebruik van die link, het bedrijf of de organisatie achter die link of de inhoud van de website die via die link wordt bereikt.

25. Inhoud uploaden naar onze website

25.1 Sommige gokproducten en -diensten die op de website beschikbaar worden gesteld, bieden functionaliteit waarmee u uw eigen inhoud kunt gebruiken in combinatie met onze online producten en diensten (“Gebruikersinhoud”). U behoudt het eigendom van uw Gebruikersinhoud. U begrijpt en gaat ermee akkoord dat u als enige verantwoordelijk bent voor uw Gebruikersinhoud en dat wij geen enkele Gebruikersinhoud onderschrijven en uitdrukkelijk alle aansprakelijkheid in verband met Gebruikersinhoud afwijzen.

25.2 Wanneer u Gebruikersinhoud gebruikt in combinatie met onze online producten en diensten, garandeert en verklaart u dat de Gebruikersinhoud:

25.2.1 een origineel werk is dat door u is gemaakt of dat u op een dergelijke manier de uitdrukkelijke toestemming heeft van de eigenaar van de Gebruikersinhoud;

25.2.2 geen inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten of privacyrechten van derden, waar ook ter wereld;

25.2.3 geen denigrerend, beledigend, onfatsoenlijk, ongepast of lasterlijk materiaal of uitlatingen bevat;

25.2.4 geen computervirus, Trojaans paard of enige andere vorm van kwaadaardige computercode bevat die onze Website of software, gegevens of hardware die eigendom is van of beheerd wordt door ons, zou uitschakelen, verstoren, beschadigen of belemmeren; en

25.2.5 voldoet aan alle toepasselijke wet- en regelgeving, inclusief maar niet beperkt tot wetten op het gebied van gegevensbescherming en privacy.

25.3 Wij behouden ons het recht voor (maar zijn niet verplicht) om te beslissen of Gebruikersinhoud voldoet aan de Gebruiksvoorwaarden en kunnen, naar eigen goeddunken, uw account en/of uw mogelijkheid om Gebruikersinhoud te gebruiken in combinatie met de Website op elk gewenst moment beëindigen. zonder voorafgaande kennisgeving.

25.4 Alle Gebruikersinhoud die u naar onze Website uploadt, wordt als niet-vertrouwelijk en niet-eigendomsrechtelijk beschouwd, en wij en onze sublicentiehouders hebben het recht om dergelijke Gebruikersinhoud voor welk doel dan ook te gebruiken, kopiëren, distribueren en openbaar te maken aan derden. Door Gebruikersinhoud naar onze Website te uploaden, wordt u automatisch geacht ons een licentie te hebben verleend om die Gebruikersinhoud naar eigen inzicht te gebruiken en in sublicentie te geven, ook voor commerciële doeleinden.

26. IT-storingen

26.1 Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden als een weddenschap om welke reden dan ook niet wordt geplaatst of een weddenschap niet wordt gematcht, of als de verbinding met de Website wordt verbroken, inclusief maar niet beperkt tot computerstoringen en het uitvallen van telecommunicatiediensten en internetverbindingen.

26.2 Ondanks onze inspanningen kunnen er momenten zijn waarop onze services onderhevig zijn aan systeemfouten, software- of hardwarefouten, bugs, virussen, spelfouten (wat betekent dat er een verandering is in de verwachte werking van het spel, om welke reden dan ook) of andere soorten fouten ( “Fout”). Wij zullen ons best doen om Fouten tot een minimum te beperken en wanneer deze zich toch voordoen, zullen wij, waar mogelijk, proberen u in de positie te plaatsen waarin u zich bevond voordat de Fout zich voordeed. Als dit niet mogelijk is, kunnen we elke weddenschap of weddenschap op een van onze producten ongeldig verklaren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enig winstverlies dat verband houdt met de Fout.

26.3 Wij betreuren het dat het bovenstaande is opgelegd, maar het is noodzakelijk om verdere complicaties te voorkomen. Door verdere weddenschappen op onze website te plaatsen, accepteert u de resultaten van elke eerdere weddenschap. Als zodanig (naar ons goeddunken) zijn de resultaten van de vorige weddenschap niet langer in geschil en wordt er geen restitutie of andere aanpassingen verleend. Als u van mening bent dat het resultaat van een van de spellen oneerlijk of onjuist is, dient u onmiddellijk contact met ons op te nemen en het incident te melden.

27. Schending van de Gebruiksvoorwaarden

27.1 U stemt er volledig mee in om ons, en onze functionarissen, directeuren, werknemers, agenten, leveranciers, onmiddellijk op verzoek schadeloos te stellen, te verdedigen en te vrijwaren van en tegen alle claims, aansprakelijkheden, schade, verliezen, kosten en kosten, inclusief juridische kosten, die voortkomen uit een schending van de Gebruiksvoorwaarden door u of uit andere aansprakelijkheden die voortkomen uit uw toegang tot en gebruik van de Website of de Telefoondienst (of door iemand anders die uw gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt).

28. Beperking van aansprakelijkheid

28.1 U gaat ermee akkoord dat uw gebruik van de Website op eigen risico is.

28.2 Onze maximale aansprakelijkheid jegens u die voortvloeit uit de Gebruiksvoorwaarden, ongeacht of het gaat om contractbreuk, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid) of anderszins, is beperkt tot:

28.2.1 het bedrag van de weddenschap die relevant is voor de betreffende aansprakelijkheid ontstaan; en

28.2.2 wanneer door u op uw rekening gestorte gelden door ons zijn kwijtgeraakt, de teruggave van hetzelfde bedrag op uw rekening.

28.3 Wij zijn niet aansprakelijk jegens u op grond van een contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van een wettelijke plicht of anderszins voortvloeiend uit:

28.3.1 bedrijfsonderbreking, verlies van winst, inkomsten, zaken, gegevens, kansen, zakelijke informatie of goodwill; of

28.3.2 indirecte schade of gevolgschade die voortvloeit uit of verband houdt met deze Gebruiksvoorwaarden, zelfs als dergelijke verliezen te voorzien zijn of als wij door u op de hoogte zijn gesteld van de mogelijkheid van dergelijke verliezen.

28.4 Wij zijn jegens u niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor enig verlies van inhoud of materiaal dat is geüpload of verzonden via de Website en u bevestigt dat wij niet aansprakelijk zijn jegens u of een derde partij voor enige wijziging, opschorting of stopzetting van de Website .

28.5 Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schending van de Gebruiksvoorwaarden als een dergelijke schending wordt veroorzaakt door een zaak die buiten onze redelijke controle ligt, inclusief overmacht, internetstoringen, computerapparatuurstoringen, telecommunicatieapparatuur of andere apparatuurstoringen, elektrische stroomstoringen , brand, bliksem, explosie, oorlog, overstroming, arbeidsconflicten, sabotage, noodweer of daden van de lokale of centrale overheid of andere bevoegde autoriteiten.

28.6 Niets in de Gebruiksvoorwaarden zal onze aansprakelijkheid uitsluiten of beperken voor overlijden of persoonlijk letsel als gevolg van onze nalatigheid of enige aansprakelijkheid voor zover deze niet wettelijk kan worden uitgesloten of beperkt.

29. Fraude

29.1 Wij behouden ons het recht voor om strafrechtelijke en contractuele sancties tegen u te eisen als u betrokken bent bij fraude, oneerlijke of criminele handelingen en zullen indien nodig aangifte doen bij de autoriteiten. Wij behouden ons het recht voor om de betaling aan u in te houden als u ervan wordt verdacht betrokken te zijn bij frauduleuze, oneerlijke of criminele activiteiten.

29.2 U zult ons, op verzoek, schadeloosstellen en aansprakelijk zijn voor het betalen van alle kosten, lasten of verliezen die door ons worden geleden of opgelopen (inclusief eventuele directe, indirecte of gevolgschade, winstderving en reputatieverlies) die direct of indirect voortkomen uit uw fraude, oneerlijkheid of criminele handelingen.

29.3 Als we reden hebben om aan te nemen dat u (of uw account) betrokken bent bij fraude, oneerlijke of criminele handelingen, behouden we ons het recht voor om een ​​weddenschap of een deel van een weddenschap die aan ons wordt aangeboden te weigeren en om geaccepteerde weddenschappen ongeldig te verklaren en de afhandeling achterwege te laten ( er kunnen andere gevallen zijn waarin we een weddenschap ongeldig kunnen verklaren, zoals beschreven in de specifieke sport-/evenementregels, of zoals anderszins geïnstrueerd door een bevoegde toezichthouder of autoriteit).

30.1 In dit artikel 30 wordt uitgelegd hoe wij omgaan met vragen, mededelingen, klachten en geschillen. U kunt op elk gewenst moment contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected] of door contact op te nemen met de klantenservice. U kunt ook schriftelijke kennisgevingen aan ons indienen bij: Customer Services Manager, Suite 6, Atlantic Suites, Europort Avenue, Gibraltar, GX11 1AA. Juridische kennisgevingen moeten schriftelijk worden verzonden naar: General Counsel, Suite 6, Atlantic Suites, Europort Avenue, Gibraltar, GX11 1AA. U kunt ook kopieën van mededelingen naar ons sturen door gebruik te maken van het bovenstaande e-mailadres. Houd er echter rekening mee dat e-mails geen service vormen. Eventuele juridische kennisgevingen of antwoorden van ons aan u worden verzonden naar het e-mailadres dat bij uw account is geregistreerd.

30.2 Wij hanteren de volgende procedure in drie fasen wanneer wij u antwoorden:

Fase 1

Uw vraag wordt eerst beoordeeld en onderzocht door ons klantenserviceteam en een van onze adviseurs (de “ agent ”) zal op u reageren, alle oproepen/berichten registreren en de nodige aantekeningen maken.

Stage 2

Mocht uw vraag in fase 1 niet worden opgelost, dan wordt de zaak doorverwezen naar de team-/lijnmanager van de agent. De manager zal de zaak beoordelen en zijn beslissing aan u meedelen.

Fase 3

Mocht u niet tevreden zijn met het antwoord in fase 2, dan kan de zaak worden geëscaleerd naar het klachtenteam van Ladbrokes door een e-mail te sturen naar [email protected]. Op dat moment wordt uw vraag geregistreerd als een ‘klacht’, of als de zaak betrekking heeft op een weddenschap. of speltransactie, een ‘geschil’.

Na ontvangst van een klacht of geschil zal het Ladbrokes Klachtenteam de zaak verder onderzoeken en dienovereenkomstig reageren. Dit is de laatste fase als het gaat om klachten. Als u ontevreden blijft over een geschil, kunt u de zaak verder escaleren via onze externe, goedgekeurde alternatieve geschillenbeslechtingsvoorziening (zie details hieronder).

30.3 Alle telefoongesprekken en e-mailcommunicatie met u en andere personen kunnen worden opgenomen. Als de inhoud van deze communicatie wordt betwist, zullen wij deze gegevens indien nodig raadplegen tijdens ons besluitvormingsproces, tenzij aanvullend bewijs wordt geleverd.

30.4 Alle discussies tussen u en ons met betrekking tot een klacht of een geschil, inclusief de details van de klacht/geschil, alle gestelde vragen en/of eventuele correspondentie met de klantenservice die is aangegaan als onderdeel van het oplossingsproces, zijn en blijven vertrouwelijk, waarbij de doel om te proberen het geschil in der minne op te lossen. U stemt ermee in het bestaan ​​of de inhoud van dergelijke discussies niet bekend te maken aan derden (inclusief aan de media of op sociale media/chatrooms of andere soortgelijke forums), behalve dat u de details mag bekendmaken aan uw adviseurs (advocaten, financiële instellingen). adviseurs, gezondheidswerkers, verzekeraars, enz.), alle relevante toezichthouders, wetshandhavingsinstanties, IBAS of andere diensten voor geschillenbeslechting, of zoals toegestaan ​​door de wet. In het geval van ongeoorloofde openbaarmaking van vertrouwelijke informatie kunnen wij het oplossingsproces opschorten en uw account bevriezen of sluiten.

30.5 Als u een geregistreerde Britse speler bent bij Ladbrokes op het moment dat u uw klacht ontvangt, dient u binnen 24 uur vanaf het moment dat wij uw klacht hebben ontvangen een ontvangstbevestiging van uw klacht te ontvangen, zoals hierboven uiteengezet. Het definitieve standpunt wordt binnen acht weken vanaf het moment van ontvangst via e-mail verstrekt, tenzij u niet tijdig aan de klachtenprocedure deelneemt. In het geval dat er meer informatie van u nodig is, wordt deze periode onderbroken tot het moment dat u deze verstrekt. Op dat moment gaat het proces verder waar het eerder was gestopt. Onze klachtenprocedure eindigt als uw klacht acht weken onopgelost blijft (rekening houdend met eventuele pauzes waarin u informatie kunt verstrekken) nadat wij deze hebben ontvangen, of als wij binnen acht weken in een impasse of definitief standpunt komen. Wij zullen u dan een definitief antwoord per e-mail schrijven over de kwestie.

30.6 Alternatieve geschillenbeslechting voor klanten in Groot-Brittanni. U kunt de zaak extern escaleren naar de Independent Betting Adjudication Service (“ IBAS ”). IBAS treedt op als een onpartijdige scheidsrechter bij geschillen die ontstaan ​​tussen gok- en gokexploitanten en hun klanten, nadat zij de eigen interne geschillenprocedures van de exploitant hebben doorlopen en als er sprake is van een impasse. Het IBAS-panel van gokexperts past hun specialistische kennis toe op de feiten en oordeelt op basis van deze Voorwaarden, maar doet geen uitspraak over complexe juridische kwesties. Naast het aanbieden van effectieve geschillenbeslechtingsprocedures, controleert IBAS ook of we voldoen aan de normen die zijn vastgesteld door de relevante regelgevende instanties en aan de IBAS-registratievoorwaarden. U kunt contact opnemen met IBAS. U kunt een geschil op elk moment na afronding van onze beoordeling van het geschil aan IBAS voorleggen, zolang dit binnen twaalf maanden na de datum waarop het geschil is ontstaan, is.

Alternatieve geschillenbeslechting voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk:

Mocht u buiten Groot-Brittannië wonen, dan kunt u uw zaak voorleggen aan de Gibraltar Gambling Commissioner als u niet tevreden bent met de uitkomst van een onderzoek. Voor meer informatie over hoe u contact kunt opnemen met de Gibraltar Gambling Commissioner, kunt u hun website bezoeken.

Klanten in de Republiek Ierland kunnen het Online Dispute Resolution (ODR)-platform gebruiken om een ​​geschil op te lossen.

31. Naleving van wetten

31.1 Alle wedproducten waartoe via de Website toegang wordt verkregen, mogen alleen voor wettige doeleinden en op wettige wijze worden gebruikt. U stemt ermee in om te voldoen aan alle toepasselijke wetten, statuten en voorschriften met betrekking tot de Website en alle weddenschappen die via de Website worden geplaatst.

32. Betaling inhouden en ons recht om aansprakelijkheid te verrekenen

32.1 Wij behouden ons het recht voor om de betaling in te houden en weddenschappen op een evenement ongeldig te verklaren als we bewijs hebben dat het volgende heeft plaatsgevonden:

32.1.1 de integriteit van het evenement is in twijfel getrokken;

32.1.2 de prijs(en) of pool zijn gemanipuleerd;

32.1.3 Er heeft matchrigging plaatsgevonden;

32.1.4 u was jonger dan 18 jaar toen u de weddenschap plaatste;

32.1.5 u bevond zich in een rechtsgebied (of een inwoner van een rechtsgebied) dat het aanbieden van onze producten of diensten aan u of uw gebruik ervan illegaal maakt toen u de weddenschap plaatste; of

32.1.6 u clausule 5.2 schendt.

32.2 Op elk moment van het opnameproces of bij elke mogelijk verdachte activiteit kunt u worden gevraagd om ons aanvullende documentatie te verstrekken die uw identiteit en adres naar onze tevredenheid bewijst, bij gebreke waarvan wij uw account onmiddellijk kunnen opschorten of sluiten.

32.3 Bewijs van het bovenstaande kan gebaseerd zijn op de omvang, het volume of het patroon van de weddenschappen die bij ons zijn geplaatst via een of al onze wedkanalen. Een beslissing van het relevante bestuursorgaan van de sport in kwestie (indien van toepassing) zal doorslaggevend zijn.

32.4 Als u om welke reden dan ook geld aan ons verschuldigd bent, hebben wij het recht om daarmee rekening te houden voordat wij betalingen aan u doen of u toestaan ​​geld van uw rekening af te halen.

33. Deelbaarheid

33.1 Indien een van de Gebruiksvoorwaarden door een bevoegde autoriteit in enige mate ongeldig, onwettig of niet-afdwingbaar wordt verklaard, zal een dergelijke voorwaarde, voorwaarde of bepaling in die mate worden gescheiden van de overige Algemene Voorwaarden, die geldig blijven tot voor zover toegestaan ​​door de wet.

34. Ontheffing

34.1 Geen enkel verzuim of vertraging door ons bij het uitoefenen van enig recht onder deze Gebruiksvoorwaarden zal gelden als een afstand van dit recht. Op dezelfde manier sluit elke enkele of gedeeltelijke uitoefening van enig recht de verdere uitoefening van deze rechten of de uitoefening van enig ander recht niet uit.

35. Geen partnerschap, agentschap, enz

35.1 Niets in de Gebruiksvoorwaarden mag worden geïnterpreteerd als het creëren van een agentschap, partnerschap of enige andere vorm van gezamenlijke onderneming tussen u en ons.

36. Toewijzing, overdracht, enz

36.1 U mag uw rechten en/of verplichtingen onder de Gebruiksvoorwaarden niet toewijzen, overdragen, belasten of anderszins verhandelen zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. Wij hebben het recht om onze rechten onder deze Gebruiksvoorwaarden naar eigen goeddunken toe te wijzen, over te dragen, in rekening te brengen of anderszins te verhandelen.

37. Rechten van derden

37.1 Tenzij uitdrukkelijk vermeld, zal niets in de Gebruiksvoorwaarden rechten of andere voordelen creëren of verlenen, hetzij op grond van de Contracts (Rights of Third Parties) Act 1999 of anderszins ten gunste van iemand anders dan u en ons.

38. Recht en jurisdictie

38.1 Deze Gebruiksvoorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van Engeland en Wales en u onderwerpt zich onherroepelijk aan de niet-exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Engeland en Wales met betrekking tot eventuele geschillen met betrekking tot de Gebruiksvoorwaarden.

39. Volledige overeenkomst

De Gebruiksvoorwaarden en elk document waarnaar uitdrukkelijk wordt verwezen en alle richtlijnen of regels die op onze website zijn geplaatst, vertegenwoordigen de volledige overeenkomst tussen ons met betrekking tot het onderwerp van de Gebruiksvoorwaarden en vervangen alle eerdere overeenkomsten, afspraken of regelingen tussen ons, zowel mondeling als schriftelijk.

U stemt ermee in dat u geen verhaal zult hebben met betrekking tot een verkeerde voorstelling van zaken die geen voorwaarde is geworden van deze Gebruiksvoorwaarden, behalve dat uw overeenkomst niet van toepassing is met betrekking tot enige frauduleuze of nalatige verkeerde voorstelling van zaken, ongeacht of deze voorwaarde al dan niet een voorwaarde is geworden van de Gebruiksvoorwaarden. Gebruiksvoorwaarden.

Hoe maak ik een Ladbrokes account aan?

Om een account aan te maken, klikt u op de knop 'Aanmelden' op onze homepage. Vul de verplichte velden in met je persoonlijke gegevens, ga akkoord met de algemene voorwaarden en voltooi het registratieproces. Je bent in een mum van tijd klaar om je weddenschappen te plaatsen!

Kan ik geld storten met mijn creditcard?

Ja, Ladbrokes accepteert stortingen van grote creditcards, waaronder Visa en MasterCard. Let er wel op dat je kaart geschikt is voor online en internationale transacties.

Wat is het minimale stortingsbedrag?

Het minimum stortingsbedrag bij Ladbrokes is £5. Dit geldt voor de meeste betaalmethodes, waardoor het voor alle gokkers toegankelijk is.

Hoe neem ik mijn winsten op?

Opnames kunnen direct worden gedaan naar je bankrekening of naar de betaalmethode die je hebt gebruikt om te storten. Ga naar 'Mijn account', selecteer 'Opnemen', voer het bedrag in en bevestig. Verwerkingstijden variëren afhankelijk van de opnamemethode.

Zijn er kosten verbonden aan het opnemen?

Ladbrokes brengt geen kosten in rekening voor opnames. Je bank of betalingsprovider kan echter wel transactiekosten in rekening brengen, dus je kunt dit het beste direct bij hen navragen.

Hoe kan ik een weddenschap plaatsen?

Zodra je bent ingelogd op je account, selecteer je de sport of het evenement waarop je wilt wedden, kies je het type weddenschap, vul je je inzet in op het inzetformulier en bevestig je je weddenschap. Zo eenvoudig is het!

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op de link 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina, voer je geregistreerde e-mailadres in en volg de instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Kan ik inzetten op live games?

Absoluut! Ladbrokes biedt een breed scala aan in-play weddenschappen. Ga gewoon naar de sectie 'Live Wedden' om de beschikbare wedstrijden te zien en begin in realtime met wedden.

Is er een mobiele app voor weddenschappen?

Ja, Ladbrokes heeft een mobiele app beschikbaar voor zowel iOS als Android apparaten. Download de app van je app store om onderweg te kunnen wedden.

Zijn mijn persoonlijke en financiële gegevens veilig?

Veiligheid is onze topprioriteit. Ladbrokes gebruikt geavanceerde coderingstechnologieën om uw persoonlijke en financiële gegevens te beschermen, zodat u verzekerd bent van een veilige online wedomgeving.

Wat is een gratis weddenschap en hoe kan ik deze gebruiken?

Een gratis weddenschap is een bonus waarmee je een weddenschap kunt plaatsen zonder je eigen geld te riskeren. Om het te gebruiken, selecteer je een bet en vink je de gratis bet optie aan in je bet slip. Als je inzet wint, wordt de winst (exclusief de inzet) bijgeschreven op je account.

Hoe kan ik inzetlimieten instellen?

Je kunt dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse stortingslimieten instellen via de sectie 'Verantwoord gokken' in je accountinstellingen. Dit helpt je om je gokactiviteiten op een verantwoorde manier te beheren.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat, e-mail of telefoon. Wij streven ernaar om alle problemen efficiënt en naar tevredenheid op te lossen.

Kan ik een geplaatste bet annuleren?

Een eenmaal bevestigde bet kan niet meer worden geannuleerd. Bekijk je bets zorgvuldig voordat je bevestigt.

Hoe kan ik mijn Ladbrokes account sluiten?

Als u uw account wilt sluiten, neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij zullen je helpen met het proces en je alle informatie geven die je nodig hebt met betrekking tot het sluiten van je account.